Zmienne formy reklamy

Artykuł napisany przez twistet. Umieszczony w kategorii Biznes | 82 Wyświetleń

GD Star Rating
loading...

drukarnieW momencie, gdy we współczesnym świecie zaczęły rozwijać się pierwsze usługi internetowe, a sama sieć została udostępniona i rozpowszechniona wśród zwykłych obywateli, życie wielu z nas uległo dużej zmianie. Internet rozpatrywany jest współcześnie jako czwarte najbardziej wpływowe mass-medium na świecie, zaraz po TV, radioodbiornikach i gazetach, jednak jego dynamika oddziaływania na społeczeństwo z roku na rok wzbiera na mocy, na skutek czego pojawiają się także głosy przepowiadające jego nasilenie.

Siła rozwijania Internetu powiązane jest z wielkimi perspektywami, jakie ze sobą przynosi to mass-medium. Jedną z nich jest niewątpliwie sposób reklamy i dotarcia do wielu milionów odbiorców na całym świecie wydając relatywnie mniej pieniędzy na kampanię niż musiało by się wydać np. na emisję telewizyjną. W branży reklamowej kontrahenci coraz częściej zaczynają doceniać możliwości jakie daje im Internet i planując swój budżet rozpatrują w nim działania marketingowe właśnie z wyeksploatowaniem tego mass-medium. Czy to jednakowoż oznacza, że standardowe odmiany marketingu skazane są na wolne odejście w zapomnienie? Otóż nie, najnowsze badania wskazują na to, że wbrew temu, że największy wpływ i moc mają stale reklamy w telewizji, a internetowe cały czas umacniają się na rynku, to reklama w gazetach i zewnętrzna cały czas mają się dobrze i stanowią znakomite źródło dywersyfikacji działań marketingowych. Drukarnia, która może dostarczyć swoim konsumentom fachowy wydruk wielkoformatowy i zdoła odnaleźć się i dopasować do ciągle odmieniającego się rynku, ciągle będzie posiadała swój udział w branży.

Nowoczesne media nie wszystko mogą jednak załatwić i przygotować tak jak żądają tego konsumenci, dlatego że fizyczne przygotowanie produktu nigdy nie zastąpi reklama telewizyjna czy internetowa. Etykiety produktowe, opakowania, reklamówki i mnóstwo innych czynników ma wpływ na ewentualnych kontrahentów i podejmowanie przez nich decyzji o nabyciu danego produktu bezpośrednio w sklepie, dlatego jej postawa na rynku jest na razie ustabilizowana.

Ocena artykułu 10.0 na 10 na podstawie 2 głosowań

Tagi: , ,


Zobacz również:


Skomentuj artykuł

Musisz być zalogowany aby dodać opinie o tym artykule